onsdag 15 januari 2014

Min kommentar till Isabella

Hej jag tycker verkligen om din video, jag tyckte den var ganska intressant, jag visste inte att olika sidor har gilla knappen, eller facebook (F) knappen. men jag kan säga att det finns olika sätt där man kan ha en gilla knapp på sin egen sida och man kan få fram det på olika sätt. jag kan lyfta fram i webbdesgin kursen jag kopplade min hemsida med facebooken och jag fick en gilla knapp via RSS och jag kopplade min hemsida och min facebook privata sida tillsammans. du kan se här vad Calore lyfter fram i sin artikel hur man skapar sig en gilla knapp på sin sida med hjälp av några kodningar.

 
Michael Calore, (2010) Adding facebook “like” buttons to your site is damn easy elektrnisk tillgänglig [14-1-2014] <http://www.webmonkey.com/2010/04/adding-facebook-like-buttons-to-your-site-is-damn-easy/>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar